tirsdag den 30. april 2013

Miss Barcelona....<3

Idag kom jeg til at tænke på alle de ture, oplevelser og arrangementer jeg har haft sammen med min klasse. Næsten 10 år sammen har gjort os stærke og meget tæt knyttede. Vi har været lige fra hytteture på skolen til hytteture på vandrerhjem. Vi har været fra Skagen til Bornholm og sidst men ikke mindst. Gjort Barcelona usikker! Vi har haft det så godt sammen, og nu er det bare ved at ebbe ud i sandet. 10 år er gået og foran os ligger kun eksaminerne. Vi har været sammen i 10 år(!) og nu skal vore veje skilles. Jeg ved at alle har søgt og nogle fået, pladser videre i systemet i form af efterskole, gymnasier, Erhversuddanelser eller 10.klasse.

Men nu hvor jeg sidder og tænker mig tilbage til de små klasser, så ville jeg egentlig hellere gå i 9.

Jeg forstår alt bedre. Jeg kan kommunikere med folk. Jeg kan en hel masse ting, som de små poder i 1. Og 2. Klasse ikke forstår? Så jeg er stolt og glad for at gå i 9. Klasse!!!

Men... Endnu en tur til Barcelona ville ikke være helt skidt....;-D







Ingen kommentarer:

Send en kommentar