fredag den 17. maj 2013

De havde ret....

Jeg sad lige og sagde til mig selv: Malene, nu sætter du dig ned, tager dig god tid, og skriver et godt langt indlæg til dine søde læsere:-). Så det gør jeg da;-D
Indlæggets titel hedder : De havde ret. Og nu skal i høre hvorfor, det gør det.

Lige siden 6./7. Klasse har lærerne sagt: "Det er nu I skal give den en skalle. Eksamen er lige om hjørnet, bare vent og se". Og vi(min klasse) svarede altid:" Jaja det er godt med Jer. Det er først om 3/4 år at eksamen kommer. Vi har masser af tid." 


Men ved I hvad? Nu er den der og for mit vedkommende er det gået abnormt hurtigt! Jeg mener: jeg syntes at det var igår jeg skulle konfirmeres og det var altså bare i syvende klasse(2011). De to år er bare gået. Virkelig hurtigt. Jeg ved godt at de færreste ikke gider indrømme at deres lærer havde ret, men DET HAR DE ALTSÅ! Så hvis du går i syvende/ottende så lyt til dine lærere. De ved sku hvad de snakker om! Ja, det kan godt være at der er 2 år tilbage, og ja det er lang tid. Men ved du hvad?! DET ER DET BARE IKKE! 

Så mit råd er: Hvis du skal videre efter folkeskolen(som du nok skal) så lav dine ting og lyt til dine lærerer! De vil dig kun det bedste:-D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar