søndag den 5. maj 2013

D. 4.maj 2013

Kære alle dejlige læsere....  :D
 
Igår stod jeg op kl. 7(!!!!!!!) for at ordne mit hår. Jeg skulle nemlig være i kirken kl. 9.30 for at se Yasse blive konfirmeret:D
 
Da jeg så kom op i kirken må jeg sige at jeg blev overrasket, på den gode måde:D
 
Hun var så vidunderlig smuk og hendes hår var så flot krøllet. Hun lignede en omvandrede solstråle<3
 
Her er hun:
 
 
 
 
 
Og her er hendes blog: YasseBasse's blog.
 
 
 
 
Efter kirken stod den på håndbold i Trefor Arena. KIF Kolding KBH- Aalborg Håndbold.
 
Sikke en L****E kamp! De spillede som små kyllinger uden hoveder. Ramte ikke målet, afleveringerne lå skævt, spillede direkte til modstanderen osv.....
 
Så ikke nogen positiv oplevelse......D:
 
 
Jeg var også ude at handle med min mor og hendes kæreste:-D Vi købte nye gardiner til vores nye hus osv. Lidt shopping:-D
 
HYGGE HYGGE!!!!
 
 
Okay nu kommer det. JEG VAR UDE OG KØRE PÅ MOTERCYKEL I GÅR! ARRRRHHHHH!
Altså det var min mors kæreste der kørte den, jeg sad bare bagpå. Men OMG! Det var mega FEDT!!!!!!!! ARGHHHH!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar