søndag den 12. maj 2013

Mine dejlige, fantastiske og enestående veninder<3

Anne og jeg<3.           I love you , 2-day, 2-morrow, 4 ever.

Sandra og jeg..<3.          A cirkle is round, and has no end, thats how long I'll be your friend.

Bedsteveninden og jeg..<3.  God made us best friends, because he knew our mother couldn't handle us as sisters"

Michelle og jeg..<3.     Side by side or miles apart - you are always close to my heart.

Savnede Pauline og jeg..<3.      
Jeg skrev dit navn i sandet,
Men vandet hviskede det væk.
Jeg skrev dit navn i vandet,
Men strømmen tog det.
Jeg skrev dit navn på tavlen,
Men læreren hviskede det væk.
Jeg skrev dit navn i mit hjerte,
Og der sidder det rigtig godt<3


Jeg elsker ALLE mine veninder..<3

Til Yasmin: Jeg havde ikke et billede af du og jeg lige her, men du er ikke glemt. For du har en hel speciel i mit hjerte<3 Når nogen slipper dig, lover jeg at holde fast. Når nogle svigter dig,, lover jeg at tale sandt. Når nogen hader dig, lover jeg at elske dig mere. Når nogle glemmer dig, lover jeg altid, at huske på dig.(Yasmin-larsen.blogspot.com)


Til Sara: Du vil altid være den bedste. Lige meget hvad<3 To forget me, is up to you, but forget you, I'll never do.(Saraanine.blogspot.com)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar