tirsdag den 7. maj 2013

Eksamen er nær.....

Eksamen er om lidt. Altså for real! Den er om under 1 uge og jeg føler mig mere stresset end nogensinde! Jeg skal have læst op, skrevet noter og rettet til. Samtidig har jeg venner, håndbold og fodbolddommer jobs. CAN YOU FEEL THE STRESS!
 


Jeg synes det er på tide at I andre også for at vide hvad jeg har trukket. Mundtlig tysk og Skriftlig geografi. Tysk er jeg egentlig okay tryg ved, men GEOGRAFI! ER MEGA DÅRLIG TIL GEOGRAFI! Så på dette punkt har jeg endnu mere stress. Jeg skal læse op, skrive noter til alt og kunne det= også er det hele overstået på 30 min.! Altså 30 min er ikke lang tid, men hvis du bare ikke kan faget, så er det en evighed.
 
 
Men med eksamen kommer der også foventninger. Jeg forventer altid det bedste. Kun 12'taller. Jeg ved det er dumt og at jeg altid ender op mega skuffet. Fordi jeg kan ikke præstere 12'taller, jeg ligger højest til 10( PÅ EN GOD DAG!). Så jeg tror at jeg i år vil lave mit mål om. Jeg er glad hvis jeg får 10 i geografi og 10 i tysk. Hvis det sker: vil jeg love at være stolt, selvom det er svært.  
 
Alle eksaminerne kommer så til at hedde:
Skriftlige:
* Dansk
* Matematik
* Geografi
 
Mundtlige:
* Tysk
* Engelsk
* Fysik/Kemi
* Dansk
 
Egentlig et okay semester, men alligevel nervepirrende:-(
 
Som sagt er disse forventninger tårnhøje og jeg håber virkelig at leve op til mine forventninger uden at blive forbrændt;-D






 

Kender I det når man ikke ved hvad der sker om lidt? Sådan en følelse har jeg meget sjældent!:( Men når jeg så endelig har den, er det så spændende. I min familie er alt planlagt og tilrettelagt og lige til at gå til. Det er meget sjældent vi laver noget spontant:(


Ingen kommentarer:

Send en kommentar